Mé prázdniny

10. října 2008 v 16:23
Po dlouhé době se zase ozývám, abych poreferovala o svých prazdninách. Byli moc pěkné a trvali tak nějak až do minulého týdne :). ale začnu postupně a od začátku.

V červnu jsme s Mikem podnikali krásné výlety kolem Plzně, z kterých teď máme krásné fotky a ještě hezčí vzpomínky. Zbývaji nam akurat ještě dvě cesty a máme Plzeň obkrouženou. Zitra vyrážime dál, takže kdyby někdo chtěl, tak se nám ozvěte .).

V červenci jsem pracovala týden u Mika ve firmě a obdivuju chlapy, které tu práci zvladaji...bylo to náročné. Potom navazovali 2 týdny na Stanici Mladých Techniku, jako vedoucí letního příměstského tábora tady v Plzni. Povidání o tom je ve starších článkach.

Na co jsem se ale těšila nejvíce, byla naše s Mikem dovolena v Chorvatsku na ostrově Murter v Dalmacii. Tady krátké informace o ostrově:
Ostrov Murter (18,6 km2), největší v šibenické ostrovní skupině, která je součástí Severodalmatských ostrovů. Murter je u obce Tisno na nejužším místě Murterského průlivu spojen s pevninou novým zvedacím mostem, dlouhým 37,5 m. bec Tisno (1 430 obyv.) se nachází na východním pobřeží ostrova Murter, při Murterském průlivu (Murterski kanal. Památky - barokní farní kostel ze 16. stol. a 19. stol. Nad obcí pěkná křížová cesta. Koupání - Tisno má městské pláže na ostrovní i pevninské části obce. Další pláž 10 min východně (na ostrově) - částečně upravena, stín po celý den poskytují borovice. Při cestě dál po břehu východním směrem četná odlehlejší místa ke koupání. Směrem na západ od obce oblázková pláž v zátoce Lovišća (10 min), pláž je pěkně upravena s částečným stínem (platí se vstupné 5 kun). Sport - výborné podmínky pro potápění (škola), jachting, podmořský rybolov.

Byli jsme na ostorvě od 29.8 do 7.9, počasí nám přálo a náramě jsme si to užili. Každý den jsme někam vyraželi pěšky nebo na kolech, spoustu koupání a nádherných míst.... Vyrazili jsme také na pevninu se namazat lečivým bahnem a také do národního parku Krka s úžasnými vodopády. Fotky jsou v galerii :).

V srpnu jsem byla také konečně na navštěvě u své kamarádky Markéty u Telči, kde jsem zažila vytáčení medu a krásný vikend.

Během tohoto roku jsem se také stihla 3 krát se podívat za bráškou do Salzburgu. Poprvý, když jsme s Mikem odváželi brášku tam, potom jsem tam byla týden na návštěvě v srpnu a minulý týden s našima. mamka měla dovolenou, tak jsme s ni tam jeli, aby se tam také podívala. Bylo to moc krásné, víc nemám co říct :). Fotky budou také brzo v galerii.

V záři jsme se podívali za jednim Mikovo bývalým spolužákem z lesárny Petrem v Železných horách, kde bylo také rozhodně co k vidění.
Minulý týden jsme se s bráškou také stihli podívat do Frankfurtu a Wiesbadenu a navštívit seminář aikida, který ved Stefan Benedetti. prohlídli jsme také oba města ale nejlepší na celém výletě byl odlet a přistání letadla! Letěla jsem poprvý v životě a pocit byl nezapomenutelný!

Když to shrnu, prázdniny se povedli na 100pro a všem můžu jednoznačně jen doporučit: neseďte doma a využijte každou možnost vyrazit ven z města do přírody nebo k cestování do dalekých krajů....

Teď se ale musím konečně soustředit na učení, diplomku, práci a hlavně souvislou pedagogickou praxi....no to jsem zvědavá.....

Večer si ještě ale dopřeju relaxaci v solné jeskyni v Sedlačkově ulici a potom se na to vše vrhnu :D.

Hoj hoj

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.